Ai o întrebare?
Am trimis mesajul Închide

Roadmap

27 Mai 2021

Am primit brieful de la FCB

De ce scriem acest brief:

FCB se pregătește să aniverseze în toamnă 10 ani de muncă în oraș.

Ce vrem de la o campanie

Să creștem awarenessul și familiaritatea publicului nostru țintă cu privire la fundație. Să contribuim la creșterea reputației (apropo, în 10 ani nu am avut nicio problemă de reputație – în lumea asta așa confruntațională, o fi rău, o fi bine?)

Să ajutăm oamenii din publicul nostru țintă să spună – ah, FCB sunt cei care … (de exemplu, au finanțat aerlive.ro, sau Parcul Văcărești, sau au un fond de pregătire pentru cutremur), FCB sunt cei cu … (de exemplu, Swimathon)

3 Iulie 2021

Am agreat abordarea strategică

DESIGN TARGET

Oamenii cu inițiativă, cu educație & venituri mid-high, din orice cartier, digitally savvy, cu energie și cu capacitatea de a ralia alți oameni pentru cauza lor. Oameni care nu sunt happy cu Bucureștiul și vor de la orașul ăsta ce merită.

POZIȚIONARE

FCB este un agent al schimbării, care de 10 ani sprijină oamenii cu inițiativă să-și poată implementa proiectele.

INSIGHTS PT CAMPANIE ’10

#1 Relația noastră de love-and-hate cu Bucureștiul merită dusă la următorul nivel. De pe FB în real life.
Și #2 Oamenii buni au alți oameni buni în cercul lor – hai să recrutăm dintre ei 😀

ABORDARE

Hate something, change something – FCB te învață cum. Facem asta de 10 ani deja, suntem pregătiți pentru următorii 10 ani.

TONE OF VOICE

Empowering, suntem pe acțiune vs. modestia speficică mediului ONGistic. No more modesty, no more softness, noi facem treabă.

10 Septembrie 2021

Am agreat creația

Daca nu-ți place, schimbă ceva. De 10 ani susținem oamenii cu inițiativă din București să nu renunțe.

#uitecasepoate

Noiembrie 2021

Implementare

Campanie de PR
Campanie de Social Media

Ianuarie 2022

Concluzii

Drumul până la implementarea efectivă a unei campanii de comunicare este adesea mai lung decât estimăm. În acest caz vorbim despre mai bine de jumătate de an.

Cel mai dificil pas este, de regulă, conștientizarea și definirea unei nevoi într-un brief. Dacă acesta este clar pentru toată lumea, riscul de răzgândiri și ezitări scade semnificativ.

Când gândiți o campanie de comunicare împreună cu un furnizor este important să vă concentrați pe rezultate, nu neapărat pe tactici sau unelte. Evenimentele se pot anula, social media poate fi prea aglomerată sau scumpă pentru mesajul vostru, însă totdeauna se va găsi o cale de a atinge rezultatele dorite. Important este să știm care sunt aceste rezultate dorite.

Este esențial să rămânem flexibili, dar să ne păstrăm privirea țintă la premiu – rezultatele utile organizației și proiectelor. Nu uitați că nu facem campanii de dragul de a posta pe Facebook sau a trimite comunicate de presă. Facem campanii pentru a informa sau convinge donatorii, pentru a strânge comunitatea în jurul nostru sau pentru a ne întări imaginea.